FAQ – Intrebări frecvente 

Am pregătit pentru tine cele mai frecvente întrebări legate de achiziționarea produselor #ArtaBratarilor

Ce fac daca am greșit comanda sau adresa de livrare?

Nu e nicio problemă, rezolvam noi! Te rugăm sa ne contactezi cu încredere pentru orice nelămurire iar noi iți vom oferi cu drag suportul nostru in cel mai scurt timp.  Oricum la fiecare comanda depusă, vei fii contactat de către noi pentru confirmarea fiecărei comenzi precum și pentru verificarea datelor. 

Prin ce metodă se poate livra comanda?

Comanda dumneavoastră se poate livra prin serviciul de Curierat Expres 24 – 48 ore sau la cerere prin serviciul Poștei Române.

Pot beneficia de livrare urgentă in aceeași zi?

Desigur! Daca locuiești in același oraș cu noi (Cluj-Napoca) sau daca alegi sa plătești comanda prin virament bancar, noi iți asiguram transport urgent prin bursa de transport.

Cum plătesc comanda?

Foarte simplu si rapid! Optați pentru plata ramburs la curier cu posibilitatea verificării coletului.

Plata prin virament bancar sau OP.

Dacă alegi plata prin virament bancar beneficiezi automat de transport gratuit. Pentru acest serviciu este necesar o comandă de minim 50 de lei de pe site-ul nostru.

Pot comanda un voucher cadou?

Bineînțeles! Noi iți oferim opțiunea de a achiziționa un voucher pentru cumpărăturile de pe site-ul nostru, de orice suma. 

Nu ești mulțumit de achizitie si vrei sa returnezi produsul?

Iți respectam alegerea. Ai dreptul sa returnezi produsul in maxim 30 de zile, iar de restul ne ocupam noi.

Nu se potrivește mărimea și vrei sa schimbi produsul?

Te ajutăm noi in cel mai scurt timp, trebuie doar sa ne contactezi si sa menționezi ce ai ales.

Dorești și alte informații?

Te rugam sa ne contactezi pentru mai multe informații.

Contacteaza Echipa Arta Bratarilor